Hogy megoszthasd másokkal is a repülés élményét! Egy felelősségteljes szép feladat, melyet tandem pilóta jogosítással végezhetsz. Megmutatni másoknak, milyen is a madár módjára vagy akár a madarakkal a felhőkig felrepülni, nagyon felemelő érzés, de a felelősség is nagyobb pilótaként. A tandemsiklóernyő kezelés kicsit más – startnál és leszállásnál, repülés közben, plusz dolgokra kell figyelni, tehát gyakorolni kell, nem elég ha valaki jól repül szólóban. Az utas miatt újabb elméleti ismeretek is képbe kerülnek, így hát nem csak gyakorlati tudás, hanem elméleti felkészülés is fontos, hogy az utas elégedetten, jókedvűen szálljon le velünk és életre szóló pozitív élményt kapjon.

Tandem pilóta képzés minimum feltételei:

  • Pilóta II. jogosítás
  • „B” elemek megbízható tudása
  • 50 repült óra – (javaslom legalább 100 óra tapasztalat gyűjtését)

Ez hobbi tandem pilóta jogosítás, további tapasztalatszerzés után „P” üzleti tandempilóta jogosítás elérhető.

tandem átképzés menete:

  • Jelentkezés a szövetségnél tandem képzésre (10e +képzés 60e)
  • Elméleti előadások és elméleti vizsga írás (A Covid szigorítások idején lehet Online)
  • Talajon végzett gyakorlatok, kisdombos, magas startos gyakorlás (utasként és pilótaként)
  • Oktató által elfogadott színt eléréséig hegyi és csörlős startok
  • Gyakorlati vizsga tandem vizsgáztató előtt
  • Tandem pilóta nyilvántartás a hatóságnál

This image has an empty alt attribute; its file name is tandem.jpg

A tanfolyamra jó ha van saját felszerelés, de biztosítunk is. (UP K2-3 tandemernyő)

A szövetségnél a képzésre jelentkezés előtt egyeztessünk telefonon : 0620 421 5277

Ha felkészültél és 2x is átgondoltad, hogy utast is vigyél, évente ‘eleget kitudsz menni repülni, (hogy a biztonságos rutin meglegyen/megmaradjon) akkor fogj hozzá 🙂

Tandem oktató, vizsgáztató – Szabó József / Joe : „2004 óta tandemezek, Olaszországban tanultam Castellucioban, első vizsgarepülésem több, mint 2 óra volt. 2008 óta szakoktatóként sok tandempilótát képeztem már. A tandemreptetést hobbiként és üzletszerűen is művelem, több mint 1200 tandemstartom volt … Az egyik legfontosabb az utas biztonságos reptetése, ez is az oktatás egyik fő szempontja, a másik hogy a pilóta jó élményt tudjon átadni, a mosoly sokáig megmaradjon minden utas arcán 🙂 ”

Repülni mindenhol öröm … megosztani még nagyobb